Eilen oltiin neuvolassa. Visiitti oli aika pikainen, siellä oli ajat myöhässä, joten aika "liukuhihnalta" mentiin. Terkka katto painon, verenpaineen ja muut rutiinit ja sen jälkeen menin lääkärille, joka teki sisätutkimuksen ja kuunteli sydänäänet. Sieltä ne heti tuli kuuluville, aika korkea syke pikkuisella edelleen, taaskin sama 160/min mitä ultrassakin. Mahtaakohan se enteillä tyttöä. <3 Mulla oli verenpaine koholla, syytän työstressiä. Muuten kaikki oli erittäin mallikkaasti. Neuvolan vaa'an mukaan painokin oli pudonnut 3 kiloa! (Kotivaa'an mukaan vain kaksi.) Mutta siis se on ihan hyvä juttu mun kohdalla, kun on tuota elopainoa päässyt kertymään. Niin ja mä sain sitten sairaslomaa uupumukseeni ensi viikon. Tai oikeesti olisin saanut vaikka jouluun asti, mutten halunnut. Ja nytkin on koko ajan ihan kauhee olo siitä, että mä oon ottanut sairaslomaa, vaikka järki sanookin, että mä todella tarvin sitä ja itseäänkin pitää osata ajatella. Mies pitää mua ihan kahjona, kun saan stressin siitäkin, että vihdoinkin olen saanut aikaa levätä.