Jatketaanpa muutama sananen raskaudenaikaisista älyttömistä unista... Viime yönä oltiin miehen kanssa nähtävästi mun isovanhempien vanhassa talossa (aika yleisesti omituisten unieni tapahtumapaikka) ja miehen perhe oli siellä jostain syystä myös (eivät ole ikinä ko. talossa käyneetkään). Minä halusin livahtaa saunaan harrastamaan salaa seksiä. Kohta miehen äiti ja sisarukset tulivat perässä etsimään LETTUPANNUJA, koska nähtävästi saunassa oli jonkinlainen hellallinen kiuas, jossa niitä säilytettiin! Perhe muistutti jotenkin hämärästi enemmän Simpsoneita kuin itseään. Äiti ainakin oli ihan selvästi Marge. Eivätkä suostuneet lähtemään pannuineen pois, vaan meinasivat, että ei meitä teidän touhut haittaa, voidaanhan me paistaa nämä letut täälläkin, kun kerran kiuaskin on kuumana! Minä sain hepulin, että ei hemmetti, kun minä nyt kerran olen saamassa seksiä, niin te ette tasan tarkkaan jää tänne ja kasasin vimmoissani kaikki paistinpannut Margen syliin ja työnsin ovesta ulos! stupid.gifstupid.gif

Eikä tämä uni ollut edes omituisimmasta päästä, sillä usein unissa esiintyvät ihmiset eivät ole minulle välttämättä tuttuja ja tapahtumapaikatkin tulevat jostain syvältä mielikuvituksesta.