Mun tekee mieli syödä ihan koko ajan. Yhtään omituista mielitekoa en ole havainnut, mut sen sijaan tekee mieli ihan kaikkea mahdollista mitä telkkarissa keksitään mainostaa. Tää on ihan hirveetä! Koko illan oon mutustanu jotain. Mä niin toivoin, että olis jäänyt pysyväksi olotilaksi se alkuraskauden aiheuttama makeanhimon totaalinen katoaminen ja silloin ei tehnyt muutenkaan mieli mitään muuta kuin kunnon ruokaa esim. perunamuusia! Mut vielä mitä, korkojen kera on makeanhimo tullut takas. Vauva on ollut tänä iltana todella vilkkaalla tuulella, eilen oli rauhallisempi. Lempipuuhaa tuntuu olevan mun virtsarakon kumautteleminen! Välillä tuntuu, että taitaa kumautella tyhjää virtsarakkoa, se tuntuu hassulta...

Perjantaina mennään taas ultraan. Välillä on juolahtanu mieleen ajatus, et mitä jos pikkusydämessä on kumminkin jotain vikaa, kun meitä sinne uudestaan käskytettiin, mut toisaalta se kätilö kyllä vakuutti, ettei nähnyt siellä mitään vikaa, muttei nähnyt jotain kohtaa siitä riittävän hyvin. Hienot termit meni meiltä vähän ohi, joten en nyt muista mitä se tarkalleen ottaen sanoi.

Oon saattanut löytää meille yhdistelmät, brion kombit käytettynä. Katsotaan tuleeko kaupat! :)